Asiakaspalvelu
0
Sulje

Kategoriat

Lajitteluperusteet

    Asiakaspalvelu ja usein kysytyt kysymykset

    Ota yhteyttä

    * Pakollinen kenttä

    Usein kysyttyjä kysymyksiä

    Tilaukset

    1.1 Mihin aikaan tilaus pitää tehdä, jotta tilaus lähetetään seuraavana päivänä?

    Varasto pakkaa tilaukset arkipäivisin klo 22.00 asti. Suomeen toimitettaessa tilaus lähetetään X palvelun kautta ja sen toimittavat Suomessa perille palvelun paikalliset yhteistyökumppanit (PostNord ja Posti). Näin ollen tilauksen saapumisessa kestää yleensä X arkipäivää tilauksen lähettämisestä.

    Olemme aina riippuvaisia ulkoisen varastointiyrityksen ja lähetyspalvelujen aikatauluista. Emme vastaa näistä ulkoisista tekijöistä johtuvista viivästyksistä. Tilauksia tehdessä nyrkkisääntönä voidaan pitää, että mitä nopeammin tilaa, sitä parempi!

     

    1.2 Jos teen tilauksen ja maksan heti, niin milloin voin odottaa tilaukseni saapuvaksi ?

     

    Jos olemme saaneet maksusi välittömästi arkipäivinä ennen klo 22, tilaustasi tarjotaan samana päivänä DPD: lle. Varasto toimii maanantaista perjantaihin, joten lauantaina tai sunnuntaina saapuvat tilaukset pakataan maanantaina ja toimitetaan kuriirille.

    Huomaa, että olemme aina riippuvaisia ​​kuljetuspalvelusta, jos se todella toimitetaan 2/3 työpäivänä. Lisäksi ulkoistamme varastomme logistiikkayritykselle, ja ne voivat myös tehdä virheen keräysprosessissa, jolloin saat väärät tuotteet tai että paketti tarjotaan jakelupalveluille vasta seuraavana päivänä (mielestämme täyttöyhtiö toimii virhemarginaalin suhteen markkinoiden kanssa).

    Näistä seikoista johtuen, mitä nopeammin tilaa, sitä parempi. Lumenxl ei ota vastuuta pakettien jakelupalvelujen tai varastointiyrityksestä johtuvista viivästymisistä.

    1.3 Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

    Joskus tilausvahvistus voi päätyä roskapostiin (SPAM). Tarkistathan roskapostin ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluun.

    1.4 Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

    Olemme tavoitettavissa joka arkipäivä klo 9.30–18.00 sivujen chat-toiminnon kautta. Olemme myös [email protected] sähköpostiosoitteen kautta. Pyrimme vastaamaan sähköposteihin samana arkipäivänä ennen kello 17.

    1.5 Voinko peruuttaa tilauksen tai muuttaa sitä?

    Tilauksen voi peruuttaa tai muuttaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostin [email protected] kautta.

    Toimitus ja tuotteiden saatavuus

    2.1 Ovatko kaikki tuotteet heti saatavilla varastossa ?

    Kaikki verkkokaupassa näkyvät tuotteet ovat heti saatavilla varastosta, ellei toisin mainita. Jos tuotetta on saatavilla vain rajoitettu määrä, saat siitä viestin heti tilauksen yhteydess.

    2.2 Toimituskulut

    Toimituskulut Suomeen toimitettaessa ovat X

    2.3 Mikä yhtiö toimittaa paketin ?

    Suomeen menevissä lähetyksissä lähetyksemme toimittavat yhteistyökumppanimme X 

    2.4 Tilauksestani puuttuu tuotteita, miten toimin?

    Tilaukset joudutaan joskus lähettämään useammassa paketissa, johtuen pakkauksen sisällöstä tai koosta. On mahdollista, että toinen paketeista on viivästynyt lajitteluprosessissa ja toimitetaan edelleen seuraavana päivänä. Jos sinulla on kysyttävää tästä, voit ottaa meihin yhteyttä [email protected] . Voit myös seurata toimitusta sähköpostitse saamasi seurantakoodin kautta.

    Hinnoittelu ja maksut

    3.1 Mitä maksutapoja voin käytttää?

    Voit maksaa verkkosivustollamme jollain seuraavista maksutavoista: Pankkikortti, Visa, Mastercard, Klarnan osamaksu, American Express tai tilisiirto.

    3.2 Milloin voin saada ylimääräisen alennuksen?

    Yli 500,00 € (sis. Alv) tai suurempien tilausten yhteydessä, voimme tarjota ylimääräisen alennuksen. Voit pyytää alennuskoodin tai räätälöidyn tarjouksen osoitteessa [email protected] Voit täyttää tarjouspyynnön  myös verkkosivustollamme. Sijoita kaikki tuotteet ostoskoriin, mutta maksamisen sijaan valitse tarjouspyyntövaihtoehto sivulla. Saat tarjouksen samana arkipäivänä ennen klo 17.00 (muuten 24 tunnin sisällä).

    3.3 Voinko ostaa suurempia määriä tai jälleenyyntiin ?

    On mahdollista ostaa suurempia määriä tai ostaa tuotteita jälleenmyyjäntiin. Jos haluat lisätietoja tästä, ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected] .

    3.4 Jos maksan tilisiirrolla, lähetetäänkö tilaus samana päivänä?

    Tilisiirrolla maksaessa lähetyksen lähettämisessä kestää 1-2 arkipäivää.

    3.5 Mistä voin pyytää tarjouksen tuote-erälle?

    Voit pyytää räätälöityjä tarjouksia osoitteesta  [email protected] Voit käyttää tarjouspyyntöä myös verkkosivustollamme. Saat melkein aina mukautetun hinnan samana työpäivänä ennen klo 17.00 (muuten 24 tunnin sisällä).

    Muut kysymykset

    4.1 Kuinka pitkä takuu tuotteilla on ?

    Kaikilla tuotteilla on 2v takuuaika.

    4.2 Olen löytänyt tuotteessa.  Mitä minun pitäisi tehdä nyt? 

    Pyydämme sinua ilmoittamaan meille sähköpostitse, mikä vika tarkalleen on. Annamme sinulle vastauksen mahdollisimman pian ja ratkaisemme ongelman yhdessä.

    Vertaile 0

    Lisää tuotteita (max. 5)

    Vertaile