Näin teet valituksen tuotteesta
Asiakastyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää. Jos et ole tyytyväinen jonkin tuotteemme / palvelumme laatuun, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja katsotaan yhdessä mitä voimme asialle tehdä. Lähetämme sinulle vahvistussähköpostin saatuamme valituksen. Asiakaspalvelutiimimme tarkastaa valituksesi ja he tekevät parhaansa löytääkseen sopivan ratkaisun kaikille osapuolille. Reklamaatiot käsitellään 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Ilmoitamme sinulle kaikista myöhemmistä valituskäsittelyn vaiheista. Kuluttajana EU: ssa sinulla on oikeus tehdä valitus viimeisenä vaihtoehtona Euroopan komission ODR-alustan kautta. Tämä verkkovälitteinen riidanratkaisualusta on saatavana seuraavasta osoitteesta: (http://ec.europa.eu/odr). Jos valitusta ei ole vielä käsitelty muualla, voit lähettää valituksen viimeisenä keinona Euroopan unionin tarjoaman alustan kautta.